В Україні призначено новий Кабінет Міністрів на чолі з Юлією Свереденко. Це викликало дискусію щодо законності таких змін в умовах воєнного стану. Частина депутатів посилалася на норми законодавства, проте у Конституції немає прямої заборони на зміну уряду під час воєнного стану. Відповідно до тлумачення парламентських юристів, заборона стосується ліквідації інституції, а не ротації її членів.
У відставку подав колишній прем'єр Денис Шмигаль — це законний крок навіть у період надзвичайного стану, оскільки Конституція має найвищу силу. Верховна Рада призначила новий склад Кабміну, тим самим легітимізувавши його роботу.
Головні причини перезавантаження уряду — інформаційні сигнали як для внутрішньої аудиторії, так і для західних партнерів щодо оновлення підходів та відповідей на виклики. Відзначається, що як Юлія Свереденко, так і призначення Шмигаля на посаду міністра оборони, мають політичний підтекст і є елементами балансу між групами впливу у владі.
Ротація стала результатом компромісів між основними політичними силами та спробою згладити вплив окремих груп. При цьому новий уряд вважається легітимним, оскільки процедура дотримана, а призначення здійснила Верховна Рада.
Надалі важливо спостерігати за тим, як новий Кабмін відповідатиме поточним викликам і чи сприятиме це стабільності та ефективності урядової роботи.