Головна > Інтервʼю > Як соціальна відповідальність та українська мова стали зброєю у війні: основні тези подкасту Сергія Стерненка та Євгена Яновича


Як соціальна відповідальність та українська мова стали зброєю у війні: основні тези подкасту Сергія Стерненка та Євгена Яновича


Обговорення ролі публічних осіб, підтримки армії, значення культури й української мови у часи війни та благодійних ініціатив у новому епізоді подкасту Сергія Стерненка.

У прямому ефірі Сергій Стерненко спільно з гостем Євгеном Яновичем міркують про важливість соціальної відповідальності публічних людей під час війни. Головна тема обговорення — чи повинні медійні особистості допомагати армії, підтримувати військовополонених та популяризувати українську мову і культуру.

У випуску ведучі анонсували благодійний розіграш ножа від ветерана війни Дениса Мостовича серед підписників, які задонатять від 300 грн на дрони-камікадзе для ЗСУ. Зібрані кошти направляються на підтримку українського війська, гаджети для фронту та закупівлю FPV-дронів.

Говорили і про особистий досвід Яновича — під час нічної атаки дрон приземлився біля його будинку. Ведучі акцентували, як важливо звірятись із сусідами та нагадувати близьким, що з вами все гаразд.

Окремо згадали роль західних партнерів, США, Дональда Трампа й різницю у підходах американських політиків до російської агресії. Порушили питання інфантильності українського суспільства та необхідності самим брати відповідальність за майбутнє країни.

Обговорили феномен розколу суспільства через мовне питання та ставлення до російської культури: Стерненко поділився досвідом жорсткої українізації власних інформаційних каналів та бану російськомовних коментарів, а також як зростає частка української у Telegram та YouTube серед українців.

Дискусія торкнулась питань соціальної безвідповідальності окремих публічних осіб, прикладів з боксерського та шоу-бізнесу та резонансних постатей соцмереж. Обидва співрозмовники погодилися: навіть якщо людина змінила позицію на користь України, це треба вітати; але водночас засуджували публікування проросійських або шкідливих меседжів.

Наприкінці ефіру підрахували підсумки збору — за одну передачу зібрали понад 1,5 млн грн, розіграли призи серед донаторів, подякували українцям за згуртованість та допомогу фронту й закликали підтримувати Збройні сили та поширювати український контент.